mandag den 4. juli 2011

Hvad helvede er nu det??

Har kraftedemig folkevandring fra noget 40plus datingsite!? Nogen der kan fortælle mig hvad fanden der sker for det??

Først var det Scor.dk nu er det 40plus. Jeg gider bare overhovedet ikke at ha' datingfolk rendende herinde! Om lidt får jeg vel scorebrev fra "Asgersfar42". (Og hvad sker der egentlig for at kalde sig den slags?? Mister nogen bare fuldstændig deres egen identitet når de får unger??). 40plus.dk, så er bunden bare nået, hva'?

Magter det bare ikke!

Jeg er heller ikke ledig, i øvrigt! Skal snarest lande i symbiotisk forhold med nogens actionbror.

5 kommentarer:

  1. Han er sgu da egentlig ret lækker, ham Actionbror.

    SvarSlet
  2. Minder mig om, at jeg den anden dag ringede til en gammel kollega, hvor beskeden på telefonsvareren lød:
    "Hej, du har ringet til Simons mor og far. Læg en besked efter klartonen."
    WHAT THE FUCK... jeg kender jo ikke engang fucking Simon!!! ;-)

    SvarSlet
  3. Han forekommer mig nu noget stillestående, den der Actionbror.

    På den anden side side, så er BitterBermudaen nok også ærligt bekymret for sine medmennesker. Men som med alt andet på Interwebben, så er det sååå let at påtage sig en ny og "ren" identitet.

    SvarSlet
  4. hvad stiller du op med arkitektdamen??

    SvarSlet
  5. Den må jeg nok lige tænke over.

    SvarSlet