lørdag den 25. juni 2011

Bethanys yndlinge

Tag ikke fejl. Jeg elsker at læse blogs. Jeg leder internettet tyndt for gode blogs, det er jo bare ikke min fejl, at de kraftedemig ikke hænger på træerne.

Helt overraskende fandt jeg en god blog i går aftes. Ejet af mand. Journalist-to-be, tror jeg nok, som er bange for mumitrolde. Var ved at kløjes i mine bastognekiks af grin. Måtte drikke tre glas hyldeblomstsaft i streg for at få krummerne på rette vej i fordøjelsen.

Nu har jeg hele tre blogs til adspredelse i travlt hverdagsliv (Ja, jeg læser jo osse de andre, men dem er der fandme ikke noget beroligende i). Har heldigvis ikke have at grave huller i når jeg holder fritid. (Meget mere om havebloggere på senere tidspunkt).

Men jeg sværger! I bliver fandme slettet fra listen hvis I skriver alt for meget om klædeskabe med fucking blonder på. WTF (Sådan siger de unge). Klædeskab med blonder på?? Der er dælme en mand der bare må se at få sat sig i respekt.

4 kommentarer:

  1. Sååådan så fik jeg bekræftet mine bange anelser, som oprindeligt udsprang af at blive omtalt som 'én af gutterne'... Jeg ÆDER komplimenten råt, også selvom du, som andre, fejlagtigt udstyrer mig med penis... Manglende penis til trods (og journalistdrømme) så sender jeg sgu noget hyldeblomstsaft din vej! Håber krummerne glider ned fortsat!

    Kyzzaaaar og blonder, din Stopdetdog

    SvarSlet
  2. Jeg er bare mest glad for folk med penis. Du kan få en bastogne som undskyldning.

    SvarSlet
  3. Alt forladt, jeg er også mest glad for folk med penis, så jeg tager bestognen, men ingen grund til undskylding!

    SvarSlet
  4. Jeg skriver hvad der passer mig og du sletter bare. No hard feelings. PS. har heldigvis en mand der ikke er særlig fimset og derfor skider højt og flot på indretning...hvad rager det ham om jeg smækker nogle blonder på etellerandet skab. Han ser det jo ikke engang.

    SvarSlet