søndag den 26. juni 2011

Infotainer og dem fra Sekten. Krydret med underbenklæder

Henne på Twitter sagde  Infotainer Dines noget om at jeg var bloglands egen Copenhipster. (Troede lige dér, at der var tale om noget undertøj). Så sagde nogle af de andre sure (En fra sekten blandt andet, Red.), at det var jeg altså ikke.

Så lavede jeg en kop te, og tænkte over hvad Copenhipster mon var. For det var jo garanteret ikke nymodens underbenklæder der var tale om alligevel. Klikkede ind på google, som jeg nu har gjort til startside fordi jeg hele tiden skal søge på fremmedord, og fandt ud af, at det var en slags anonym, meget populær mand der lukkede sig selv ned sidste år. Ved ikke om han også var bitter.

Men altså, jeg er bare Bethany. Det har jeg jo osse sagt den anden dag hvor Dilemmaet troede jeg hed Valerie.

PS. Er super ophidset over, at jeg i snarlig fremtid skal drikke sponsorerede Mokai's med dem fra Sekten, og synge noget fællessang om haters.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar