torsdag den 23. juni 2011

Nu med læsere

Annamette Fuhrman hendeselv har kommenteret på min blog. Og nu er det lige ved, at min egen næse går fra pink og småfregnet (for meget sol) til brun all over. Er nemlig ret vild med den åbenbart polerede dame helt uden kommafejl. Helt af mig selv. Er ikke tvunget ud i noget. Og ham der Uden relevans, som åbenbart lever godt op til sit navn, har ikke ret i sine udsagn om damen. Min mening gælder og kan ikke overrules.

Men nu skal der ikke gå candyfloss i den.

Jeg skulle lige forbi bloggen i min frokostpause, jeg fik økomad meget imod egen vilje, og så jeg, at jeg er blevet berømt overnight. Troede faktisk, at jeg ville være usynlig plet i cyber længe endnu, men har allerede læsere.

Og de er ikke allesammen sure. Noget er gået galt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar