fredag den 19. august 2011

Ingen Facebook, Ingen venner

Godmorgen Blogstilstand

Jubelidioterne har lukket min Facebook igen, så nu er det slut med det. Slut med at være i inderkredsen med Pink Lady, og slut med at have fans fra Sekten.  Jeg må opgive tanken om at have en form for venner.

Jeg kan i øvrigt oplyse, at Bethany ikke kan findes på Krak, De gule sider eller andet godt. Så det nytter ikke at google "Bitterfissen Bethanys telefonnummer" eller "Bitterfissen Bethanys adresse". Åndsboller.

God weekend.

Bethany!

10 kommentarer:

  1. Jeg må heller ikke kalde mig neger på facebook. Det er da totalt neg'eren... :p

    SvarSlet
  2. Hvad er det jeg kan lære, Helle?


    De er så sarte, Neger!

    SvarSlet
  3. Derfor hedder jeg foxsake og ikke fuck sake

    SvarSlet
  4. Jamen jeg hed kun Bitre Bethany på den seneste. Det er sgu da ikke ulovligt.

    SvarSlet
  5. Some have friends in high places - you, Bethany, have enemies.

    Sejt! Du er så bad-ass at du sætter ytringsfriheden ud af spil..

    Lov-a

    SvarSlet
  6. Er det virkelig kommet så langt at Bethany er blevet et skældsord? Så slem er du da ikke:)

    SvarSlet
  7. Jeg synes jeg er sød nok. På bunden.

    SvarSlet
  8. Ja du skraber den jo også ret tit! ;)

    SvarSlet
  9. Bethany sagde ...
    Jeg synes jeg er sød nok. På bunden.


    trist der bare er så langt ned til bunden ...

    SvarSlet