fredag den 15. juli 2011

Outsideren Bethany

"I skal bare ignorere hende", siger nogle af De andre. "Hun gør det jo bare for at få opmærksomhed, og den skal vi så bare ikke give hende!" .... Ja, jeg sad lige og læste nogle kommentarer ovre hos Kong Mor, og der har nogen åbenbart helt misforstået Bethany.

Har ellers sagt det før, så med fare for at gentage mig selv, så skriver jeg ikke på denne blog for at få opmærksomhed, hvilket jeg proklamerede i et af mine første indlæg (Hvorpå ca. 6 læsere så skred i fornærmelse).

Det er jo sådan, at Bethany bliver ikke mindre bitter ved ikke at blive læst. Bethany er født bitter (Tak far og mor). Da jeg skrev det indlæg om hvad der foregik henne hos "Helt uden relevans", havde jeg ingen faste læsere, og nærmest ingen besøg. Regnede heller ikke med at få det. Jeg skriver bare mine bitre tanker, fordi jeg er så træt af alt det rosenrøde, og at hele Blogstilstand så pludselig opdagede mig, er jo bare en bonus. For det ER det jo. Indrømmet. Men antallet af læsere er ikke afhængigt af hvor længe jeg fortsætter min blog - Så længe jeg har noget på hjerte, så længe skriver jeg. Så værsågod at ignorer. Det minder mig i øvrigt om dengang i skoletiden. Hvis man ikke ejede den rigtige Ballbluse, den rigtige farve Conversesko, så var man dømt ude. Og hvis man ovenikøbet tillod sig at være Goth (!!), så blev man nærmest stenet. Nej, jeg var ikke goth! Men jeg kendte en der var.

Nogen siger, at de ikke kan forstå, at Bitterfissen Bethany er blevet Danmarks mest omtalte blog (Det tror jeg altså ikke den er, men ok..), men siger det ikke bare lidt om Blogstilstanden, mere end det siger om Bethany? Hva'? (Retorisk spørgsmål, for jeg er pisseligeglad med jeres svar). Her er lige præcis så røvsygt som jeg påstår der er.

Men sæt I jer bare over på jeres troner og send mig onde blikke. Eller nå nej, lad som om jeg ikke eksisterer.  Fortsæt med jeres candyflossblogs, fortæl om jeres lorteunger og deres moderigtige tøj, strikketøj, hæklede flødekander, madopskrifter og jeg ved ikke hvad ellers. Hyg jer med jeres brunnæsede nikkedukker der nøjes med at tænke det som Bethany tør sige højt.

For det er jo det I synes jeg gør galt, det skriver I selv. Jeg skriver det som I kun tør tænke. Er det virkelig så slemt. Ja, man skulle vel nødig blive vækket af sin tornerosesøvn.

"Nej, men det er jo også nemt nok når du er anonym!!!!!!!". Ja, det er det nok. Men det er nu engang konceptet med denne blog, ellers holder den ikke. Den dag jeg får for travlt til at fortsætte her, så skal jeg skam nok afsløre mig selv med både billede og navn. Så kan I printe det ud og sætte det på dartskiven :-)

Og slutteligt: "Det er simpelthen gået for vidt når der ligefrem politianmeldes", læste jeg osse. Og ja, det er det. Men det havde altså ikke noget med mig at gøre. Det var ikke mig der legede SherlockfuckingHolmes og lagde fuldt navn ud på min blog af anden blogger. Og det var heller ikke mig der smed en politianmeldelse ud til skue for alle. (Hvor drama er man så??) Jeg var faktisk pænt nederen i flere dage over, at nogen kunne TRO, at det var Møllers Tran der var indeni mig.

Uanset hvad, så ved jeg, at I læser med. Mindre hykleriske er I trods alt ikke.

Nå, det blev lidt langt og alvorsagtigt. I blame the regnvejr. Tak til jer som gider læse BitterFissen Bethany, og som også "tør" stå ved det. (Er stadig på Marens blogroll, hvilket beviser at den dame har no..øh nødder!! i sin perfekt tilpassede busteholder. Nu må du ikke fjerne mig indenfor de næste par dage, vel? Så kommer dette indlæg til at se tosset ud).

Kan I have en forrygende weekend, Blogstilstand.

Og bare fordi jeg kan, så fjerner jeg muligheden for kommentarer på dette indlæg.

Bethany!