lørdag den 9. juli 2011

Kong Bethany og Rygtet vil vide

Blogverdenen er godt nok ret lille siden man sådan bliver lagt mærke til. Men så ved man da også hvad der skal til...Tvillinger på 2 synes, at det er skidesejt når de større navne skriver om deres mor.

De andre gider ikke mere "Jeg er ganske almindelig kvinde på 30+, med ganske almindelige børn og kedeligt liv". Og dem er der mange af derude.

Men det er vel også sådan livet oftest er. Leverpostej. Så hvad fanden stiller man op? Udover at tage en masse billeder af det?!

Men så kom Bethany. Nogle er sure. Nogle er begejstrede. Alle har en mening. Og alle er næsten enige om, at Bethany er for meget. Bethany kan heller ikke skrive ORDENTLIGT, hun er ikke skarp nok, hun kan ikke sætte kommaer, hun er garanteret fiktion(!!!), og i virkeligheden en mand!! Og så skriver hun de anonyme kommentarer selv!

Bloggen er kun tre uger gammel, og har allerede 43.820 sidevisninger. Tror I SELV på, at jeg behøver skrive de kommentarer selv. Tror I ikke at jeg har et liv eller hvad? Og et arbejde! Nej, søde venner. Der ER andre små bitterfisser ude i det ganske blogland. Tro det eller lad være. Who gives a fuck?

Og så siger nogen, og det er altså pisseskægt (!!), at jeg fandme bare kan lade være med at læse med hos De andre. For helved' altså, det kan jeg sgu da ikke, for hvad skulle jeg SÅ skrive om??? Det sjove er, at de jo selv kunne overveje at undlade daglig læsning hos Bethany. Praktisér hvad du prædiker agtigt. Nå, men det må de selv rode med.

Det er lørdag. Har fri og tvillinger på 2 og datter på 4½ skal underholdes. Tror vi skal plante karse i mælkekartoner og andet DIY stuff. Måske hækle en cupcake og bage et tæppe, hvad fanden ved jeg. Vi skal i hvert fald ha' sundt til aften, og derfor tager vi en tur på Burger King.

PS. Nu sidder I sikkert der, dobbeltmoralske og hykleriske, og er lidt ærgerlige over, at der ikke rigtigt var noget at forarges over i dette indlæg. Right? (Ikke sandt?)

10 kommentarer:

  1. Selvfølgelig er "Bethany" en fiktiv person, og ideen - konceptet om man vil - er faktisk udmærket. Blogging er og bliver jo digital exhibitionisme, og det kan være overordentlig forfriskende, at blogland bliver set på med nye og kritiske øjne.

    Desværre behersker "Bethany" - trods gode evner udi i sprog og stavning - ikke den satire, der kunne have båret projektet igennem. Det bliver i stedet til platte ondskabsfuldheder rettet mod navngivne personer, og det er ikke sjovt. Bare lavt.

    Et par måneder mere, og ingen vil huske "Bethany" med andet end et skuldertræk: Herregud, det var jo agurketid - også i blogland.

    SvarSlet
  2. Jeg har besluttet at prøve på at være ligeglad med at finde sandheden om Bethany. Den kender hun med garanti heller ikke engang selv. Jeg er squ gået hen og blevet pisseglad for hende. Min daglige dosis harme - lige som jeg i går frivilligt at en dvd med flodhesten Dolph på - DØD VED KØLLE! Det er samme genre ....
    ...og så sparer jeg penge ved at læse med hos bitterfissen. Jeg er holdt op med at købe Se og Hor, Alf og Damerne osv fordi jeg får rigeligt sladder her ..... fedt nok! Så bliver der råd til at overspise lidt ekstra .....

    SvarSlet
  3. Kunne stadig godt tænke mig en forklaring på hvorfor det er så vigtigt hvem er der bag bloggen?
    Gør det nogen forskel - udover det måske er lettere (for nogen!) at forarges over en navngiven person (som dog stadig vil være ukendt)?

    Kom nu videre blogland - Bitterfissen ahr sq fat i den lange ende!"

    SvarSlet
  4. Jeg melder mig ind i "Bitterfisse-klubben". Jeg kan sgu godt lide dig!
    Og jeg er hamrende ligeglad med dine kommaer, stavemåder og hvem du er!
    Hører du?!!!
    Jeg er pisse ligeglad.
    Bare bliv ved at skrive dine sure opstød, som jeg iøvrigt giver dig ret i et langt stykke hen af vejen.
    Og skulle du blive kvalt i Bastognen, teen eller egen galde, så kan jeg førstehjælp.
    S
    Vil gøre meget for at holde dig i live!

    SvarSlet
  5. Så kan man lære at holde sig fra følge knappen hos de kyniske! Sjovt.

    SvarSlet
  6. Det glæder mig vi rent faktisk vokser :)
    Måske skal vi lave helt egen slemme slemme pigeklub.
    Noglegange tror man at man er helt alene om at sige sin mening, også hvis hæklekluden ligner noget ens 10 årige har lavet i 1.håndarbejdstime.

    /Chilotte

    SvarSlet
  7. Hvad er ideen i at bedømme glade amatørers materiale ja altså ud over et hemmeligt ønske om at overtage Hella Joofs plads i talent 2012.

    Hvorfor ikke anmelde hjemvideoer på YouTube.

    Hvorfor skal børnetegningerne ikke bedømmes.

    At slå sig op som overdommer i amatør land og endda vælge at gøre det på en nedladende måde har det et formål udover hvad en psykolog kan analysere sig frem til?

    SvarSlet
  8. Jeg kan som sagt ikke helt finde ud af om jeg kan lide det eller om det er alt for groft for mig i længden. Ikke desto mindre kigger jeg forbi alligevel!!
    Bliver draaaaget.. Og forarges lystigt!! YES!

    Men, hvis der skal være plads til alle de kedelige så skal der altså også være plads til disse gylleudslip som indimellem er voldsomt morsomme!!

    Man kan ikke gradbøje ytringsfrihed. Færdig.

    SvarSlet