lørdag den 2. juli 2011

Og så bliver Bitterfissen disset af en KæmpeK

Lidt spidst at  insinuere at min bitterfisse skulle være blevet disset af kussomaten. Bare fordi jeg bærer øgenavne som ”Bermudatrekanten” og ”The abyss” så kan man jo godt have en pæn vagina. Jeg shaver da et par gange om året, på den brasilianske måde,  og mine skamlæber er lige lange. Alle sammen! Ja, jeg har målt for helvede. Og så bruger jeg Vivag! Er totalt svampefri og ph-venlig.

Desuden er der helt sikkert nogle der tænder på tanken om at have en rolle i ”Sommetider vender de tilbage”, af Stephen King. Så kom ikke her. Har sgu da sex nogen gange.

Det er sgu da ikke min skyld, at KæmpeK fra Onanikartellet lever et liv der får Kunta Kintes til at fremstå som noget nær lykkeligt, og derfor må lade sine bitterheder gå ud over andre bitre som mig. Vel?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar