søndag den 17. juli 2011

Fanmail fra Slamkussen


Godt brugt er Bethany. Ikke så meget på grund af tvillinger på 2 og datter på 4½ iført musselmalet, men på grund af alle paparazzierne. Var jo blevet advaret af anonym (udbredt navn herinde), men jeg var overbevist om at de ville være optagede af Take What. Nåh, men tak for lort, Robbie m. gæster. Så stod jeg der alene med alle idioterne. Så nogenlunde ud som på billedet ovenover til sidst. Og så skred de heldigvis.

Men nok om Bethany. Jeg har fået fanmail, og jeg er simpelthen nødt til at dele. Mest fordi, det er bedre end hvad jeg selv kan diske op med i så træt tilstand, men også fordi at I skal se og vide, at Bethany rent faktisk er et Lambilam i forhold til nogle andre. Here goes (Bemærk jeg holder engelske gloser vedlige):


Du får her mine tanker til - og om dig - her på din 1-måneds jubilæumsdag.

Hvis det er sandt, at du som står bag denne blog, har børn - så håber jeg aldrig at de finder ud af at deres mor/far er så nedrig en kryster. Det vil ødelægge deres tro på det gode og smadre deres tillid til andre mennsker.

Jeg håber til gengæld, at du en dag vil fortryde det her stunt BIG TIME, og i lang tid vil drømme onde drømme om natten, hvor alle de mennesker, du har chikaneret, hjemsøger dig.

Jeg håber, at du snart indser at denne blog er en fejltagelse og at det simpelthen er for usmageligt og for uetisk at hænge andre folk ud med links og navns nævnelse, mens du selv gemmer dig i skyttegraven og ikke tør vise dit ansigt eller sige dit navn.

Det er det nemmeste i verden at oprette en anonym blog, finde på et sjovt navn og så læne sig tilbage og kaste sten efter andre. Du forsvarer din ret til at gøre det, ved at hævde, at du gør det andre allerede har gjort - og siger det andre ikke tør sige.

Men du tager fejl - det her er et konstrueret spil, og du kommer til at fotryde det så bittert en dag.

Når den dag kommer, håber jeg at Gud vil tilgive dig, for du skal ikke regne med, at dem du har kastet sten efter, gør det.

Jeg forbliver anonym som du, men vi kunne jo kalde mig Kujonkussen Kimberly! 



Vi lader den stå et øjeblik.

Bethany!

14 kommentarer:

  1. wow.. hvor seriøst kan man lige tage det her bloggeri.. Der er sgu da nogen mennesker der synker helt ned i sovsen kan man se..;OD Vilde grinere over det.. Hvad kan man ellers? Når det kommer til stykket, så er du sguda nok snarere med til at give de blogs du befænger med din opmærksomhed, mere hype..

    Og jeg er ikke Anonym.. Hedder Henrik Hansen og bor på 7. sal..

    SvarSlet
  2. Så tydeligt, at det er køleskabstesteren, der har skrevet det

    SvarSlet
  3. Det er fantastisk!

    SvarSlet
  4. Hvorfor denne fiksering på identitet?

    Der er ingen "regler" for blogskriveri - man kan skrive, det man vil, og lige så ringe man vil. Man skal bare gøre sig klart, at man gør det offentligt.

    Uanset hvad man mener om Bethanys skriverier, er det vel skriverierne, det drejer sig om, og ikke hvem hun er. Er der substans i kritikken og latterliggørelsen? Ville man falde på halen og labbe det i sig, hvis Bethany var den allestedsnærværende Anders Lund Madsen?

    Folk har skrevet under pseudonym i århundreder og har haft forskellige grunde til det, men det, de skrev, bliver vel hverken bedre eller ringere af forfatterens sande identitet.

    Humlen er måske, at når nogen føler sig såret og ramt, ønsker de at kunne slå tilbage på en person og ikke et pseudonym. Når jeg læser dette indlægs fanmail, tænker jeg, at det måske er klogest at Bethany forbliver Bethany.

    Nu vil nogen sikkert straks vide, hvad JEG mener om BitterFissens skriverier. Det fortæller jeg måske en anden gang - det er irrelevant i denne sammenhæng.

    SvarSlet
  5. Jeg er heller ikke ananym
    hilsen Susanne Sørensen på 3. th

    SvarSlet
  6. Mit favorit-stykke er der, hvor hun prøver med en slags religiøs argumentation... hvis man, i sin blogs titel, har ordet: "bitterfisse", så er man nok ikke blandt de mest gudfrygtige individer, og så duer truslen om helvedesild nok ikke.

    SvarSlet
  7. Må hellere melde mig med navn - det var mig, der skrev det med paparazzierne i tivoli - og det er faktisk ikke med vilje, at jeg skrev som anonym... kan bare ikke rigtig finde ud af andet. Er ikke så god til det der EDB - som det hed da jeg gik i skole. Ved ikke hvad AIM er, eller hvordan google-konto fungere - og da jeg ikke vil underskrive mig med en blog (af frygt for at blive slagtet) så hed jeg lige anonym. MEN fra nu af, hedder jeg Trine - for det er det jeg hedder og jeg tænker jeg nok kommer til at kommentere igen og igen hos dig. Her får man nemlig ikke skældt ud, hvis man siger noget du har købt er grimt. Får altid skældt ud hos de andre bloggere, fordi jeg ikke kan se det pæne i deres grimme nye tasker. SUK.

    SvarSlet
  8. Det er lige meget om taskerne er grimme, bare de er lige lange, Trine!

    SvarSlet
  9. Og jeg er heller ikke anonym, jeg kan bare ikke finde ud af at logge ind :(

    Hilsen Ellen fra nr. 12

    SvarSlet
  10. Mon ikke der sidder en læser M/K derude og slår sig på lårene af grin over hvor meget røre, det kan give i andedammen at skrive en falsk fatwa og så kaste den ud i et forum, hvor folk i forvejen kaster lort efter hinanden...

    Hoppede I seriøst på den?

    Stor krammer - Jesus loves you - fra Moses Hansen

    SvarSlet