fredag den 1. juli 2011

Noget om fødder og snegle

Nogen skal på gratis ferie. Og det er ikke mig. Sneglespisende blogger bliver sendt til udlandet, GRATIS, og eneste præmis er at hun skal blogge fra udlandet to gange dagligt (Hun har udelukkende vundet pga. godt udseende, er jeg bare helt sikker på!). Fårk, det bliver kedeligt at høre på, men det må de selv ligge og rode med. Jeg har ikke tid, skal  nemlig til at file fødder med noget rens-let. Det siger de ovre hos dulledåserne at man skal. Og jeg vil så gerne have pæne sommerfødder så jeg kan flashe billeder af mine tæer ligesom de andre.

Jeg er på Kontoret. Chefen har været ude at knalde damer hele natten, og nu ligger han kraftedemig og sover. Bliver efterhånden en anelse bekymret for ham.

3 kommentarer:

  1. Jeg er glad for, at du følte dig inspireret af mit indlæg om, hvordan man skaber sit helt eget personlige fod-udtryk. Selv tak! Og så fik du lige gjort gengæld ved at give mig et godt råd til fodplejen. Jeg vil skrubbe mine fødder forsigtigt med vores grydesvamp i aften. Køkkenvasksnask er nok heller ikke helt dårligt til at få blødheden frem i huden med. HYGGEHEJSA!

    SvarSlet
  2. I låååårve it, Marias Maskinrum! Du giver så meget Ole H. baghjul! (Og dulledåserne)

    SvarSlet
  3. HAHAHA! Tror de er gået efter hvem der ynker mest - men ja det roder de vel selv med..

    Håber fødderne bliver lækre - mon man selv skulle igang med ståluld...?!?

    SvarSlet